Kitaplarımızı Nereye Koyacağız?


Bu aralar nedense tek ilgim dekorasyon konuları oldu son zamanlarda.

Araştırmalarım ve kendi evimle ilgili düşündüğüm konsept tasarımlar sonucu aklıma kitaplarım geldi. Canım kitaplarım... Felsefeden dünya klasiklerine, psikolojiden mitolojiye, romanlardan şiir kitaplarına kadar geniş bir yelpazeye sahip benim kitaplık. O yüzden haliyle kitaplarımızı nereye koyacağız sorusuna cevap aramam çok normal.

Her ne kadar kitaplarıyla yatıp kalkan bir insan olmasam da, onlar için ideal bir yer bulma arzusu kaplıyor içimi. Salon için fazla olurlar diye düşünüyorum. Daha klasiğe yakın ama sade ama şık gibi bir tarzım var ve kitaplarımı salona almak bana pek doğru gelmiyor gibi. Gerçi son bir kaç gündür ruhu olan alanlar yaratmak temalı düşüncelerle boğuşuyorum, ki bununla ilgili en kısa zamanda yeni bir yazı yazacağım.

Neyse velhasıl kitaplarımı çalışma odasına almak istiyorum. Kafamda çeşitli tasarımlar var elbette bunun için ama sığmayacaklar gibi hissettiğim ve aklım da salon da kaldığı için netleşemedim. Ne yapmalı?

Pinterest'den bazı görseller buldum. Paylaşacağım burada ve İnstagram sayfamda. Emin değilim! Olamıyorum! Bir yükselen terazi olarak 30 yıllık hayatımın neredeyse yarısını kararsızlıklarla geçirdim ve geri kalanı da öyle geçecek gibi duruyor. ( Bir ara kararsızlık konusuyla ilgili de bir şeyler yazacağım. Lazım !)

İşin kötü yanı kararsızlığımın kitaplarımı nereye koyacağımla sınırlı olmadığını fark ettim görsellere bakarken. Tek net olduğum alan mutfak :( Bunun yatak odası, salonu, çalışma ve giyinme odası var. Banyo ise nötr alanda.

Mesela yukarıda yer alan mini bir dolap çekiyor gönlüm salona. Ama biraz düşününce aslında çekmiyor da. Sonra tekrar bakıyorum ve o muhteşem kararsızlık duygusu bana göz kırpıyor uzaktan.


Bu da güzel... Ama sadece güzel işte. O duvardaki çerçeveler falan hoş durmuş?


Bu çok iyi mesela. Hem alışılmışın dışında hem de alışılmışa göz kırpıyor. Bence çok iyi. Tam benlik. Efso! Huzur verici ve rahat ama aynı zamanda şık. Düşüneceğim...


Hem beyaz hem büyük hem şık hem de huzur verici ama ama ama ruhum kabul edemiyor galiba. Birkaç görsel daha var onları da paylaşayım. Belki düşüncelerim düşünceleri çağırır da kararsızlık rekoru kırıp voltran oluştururuz. 


Bu üstte L kitaplık olarak paylaştığım da hoş bak. Kafam gene bir karıştı yani. Belki tavana kadar değil ama bunun gibi bir form da kullanılabilir salona. Bunu da düşüneceğim tabii ki de.



Bu son ikisi de güzel yalnız. Hatta bayağı iyi yani. Tabii salon için kafamda oturtabiliyor muyum? No! Yani salon bir yaşam alanı ama bu kadar da yaşam alanı mı galiba ondan emin olmam gerekecek önce. 

Neyse, siz modellere bakın, ben de bakmaya devam edeyim. Aklınıza gelen bir şey olursa yorum da yapabilirsiniz.







Yorumlar