Merry Christmas ♡♡♡


2016 yılına girmemize sayılı günler kala dışarıda bir yıl başı telaşı aldı başını gidiyor. Mağazaların özel yıl başı koleksiyonları, özenerek hazırlanmış olan vitrinler, kırmızılar, yeşiller, kar taneleri derken, yıl başı ruhuna hemen adapte olduk.

Bütün alışveriş merkezlerinde ki, caddelerde ki, sokaklarda ki rengarenk ışıklandırmalara insanın kendini kaptırmaması pek mümkün olmuyor hani :) Ben çok sevdim..Eminim sizler de sevmişsinizdir. İçimi kıpır kıpır eden, yüzümü gülümseten, tuhaf bir huzur duygusuna sahip olmamı sağlayan yeni yıla özel yapılmış tüm hazırlıklar, 2016 ' ya dair umutlarımı yeşertiyor...

Peki tüm bu hazırlıkların içerisinde ailenize, arkadaşlarınıza, sevgilinize, çocuklarınıza kısacası tüm sevdiklerinize ne almak istediğinize karar verdiniz mi? Ben verdim bile :)

Öncelikli olarak benim hayatımı kurtaran en önemli etken LİSTE ! Bu listeyi hediye almak istediğiniz kişi hazırlıyor ve siz ordan bir seçeneği rezerve ediyorsunuz. Bunu özellikle samimi olmadığınız ya da ne alacağınıza karar veremediğiniz kişilerde uygulamanız gerçekten işe yarıyor. Böylece hem kişinin istediği bir şeyi almış oluyorsunuz hem de kara kara düşünüp dükkan dükkan gezmek zorunda kalmıyorsunuz ♡

Tüm bunların yanı sıra elbette liste dışı hediyeler de serbest. Sadece hediye almış olmak için hediye almak istemiyorsanız daha özel hediyeleri de deneyebilirsiniz. Ama öyle anahtarlık, resimli kupa ya da fotoğraf baskılı bluzlardan bahsetmiyorum. Daha anlamlı, daha özel mesela.. Bunun için karşınızda ki kişiyle olan yakınlığınız da önemli elbette. Fakat klasik , spor ya da casual bir tarza sahip olup olmadığını biliyor olamanız gerekir. Özel yapım kol düğmeleri, isminin baş harflerinin işlendiği kravat ya da gömlekler klasik seven erkekler için iyi birer seçenek olurken, ipek şallar ya da stilettolar da klasik kadınların vazgeçilmezleri arasında yer alabilir. Günlük hayatına sportif şıklığı taşıyanlar için en ideal çantalar Adidas ya da Nike da zannetmeyin. Pek çok mağaza da deri sportif çantalar bulmanız mümkün.

Aslında bir liste yapmaya kalksak uzar gider eminim. Ama ben bu yıl başında ilk tercihimi Paşabahçe, Zara ve Oysho' dan yana kullanarak kendimi ve sevdiklerimi sevindirmeye karar verdim..

Geçen sezon beyazını almıştım kendime bu sezon da siyahını hemen edindim.. Zara da bulabileceğiniz bu şahane şapkayı lütfen takabilecek potansiyele sahip tanıdıklarınıza hediye edin :)


Eğer eğelenceli ya da biraz daha sevimli ürünler arıyorsanız Paşabahçe'den aşağıdaki gibi neşeli ürünler edinebilirsiniz.. ♡


Bu yıl başında sevdiklerinizi mutlu etmenin yolu illa ki pahalı hediyeler almaktan geçmiyor elbette..Mutlu etmenin de mutlu olmanın da ufak tefek neşeli yolları var..Hediye almak istediğiniz kişi için, gördüğünüz de içinizi ısıtan bir ürün, emin olun onun da kalbini ısıtacaktır. ♡

2016 mutluluk ve huzur getirsin hepiciğinize..Mutlu yıllar  ♡♡♡

Yorumlar