Haftanın Modacısı: Siren ERTAN ÇARMIKLI



Siren Ertan'ı tanımıyorum...Oturup konuşmuşluğum, bir araya gelmişliğim yok. Fakat nedendir bilmem sosyal medyadan ve internet üzerinden yakinen takip ediyorum kendisini. Yapmış olduğu çalışmalar, tasarımlar ya da hayata bakış açısıdır belki bunun sebebi. Henüz çözmüş değilim :)

Siren Ertan Çarmıklı, Siren Ertan ISTANBUL markasının kurucusu..O'nun deyişiyle "haute couture, sanat ve seyahat ağşığı." Herkes tarafından sevilen sayılan ve iyi bir insan olarak anılan Siren Ertan'a, birkaç röportaj, Instagram yorumları, fotoğraflar falan derken gördüklerim ve okuduklarımdan sonra ben çok ısındım. Bir kadın olarak ne kadar akıllı ne kadar naif ne kadar kibar ne kadar içten ne kadar zarif ve ne kadar mütevazı olunabileceğinin kanıtı oldu kendisi. "Zannedersin 40 yıllık arkadaşın" diyenler olabilir. Ama bu bakış açısıyla alakalı bir durum aslında. Görmekle, anlamakla alakalı..Kimsenin dört dörtlük olmadığı bu dünyada, benim dışarıdan gören bir göz olarak objektif yaklaşımım aslında kendisine. Çünkü yıllardır inandığım bir şey var: Bir insanın kalbinin iyiliği, yüzünden okunur. Kendisini tanımıyor oluşum bu inancımı kırmadı. Ve belli bir zaman sonrasında kafamda bir Siren Ertan Çarmıklı profili canlandı: Çalışkan, hayata güzel bakan zarif bir kadın!


Neden Siren Ertan diyenler için ufak bir açıklama yapmak isterim..
Öncelikli olarak moda sektörüne gönülden bağlı oluşum. Ben tasarımcıyım. Benim işim üretmek. Bu yüzden tesadüfen denk geldiğim bu ismin hayatımda şuan yer almasın en büyük sebebi, sanata ve işine olan aşkı. Elbette ülkemde de dünyada da başarıdan başarıya koşan ve işine aşkla bağlı tasarımcılar var. Fakat belli bir noktadan başlayıp belli bir aşamaya gelmek ve bunun için gereğinden fazla emek harcamak, hiç durmadan üretmek ve emeğinin karşılığını almak çok gurur verici bir şey. 2004 yılından bu yana işinde ki yükselişine, pek çok firma ile gerçekleştirdiği ( Punto by Siren Ertan, Adamo by Siren Ertan, Siren Ertan ISTANBUL for Zela... ) iş ortaklıklarına ve projelerine uzaktan da olsa tanık olduğum Siren Ertan ı hem takdir hem de tebrik ediyorum.


Yıllardır moda sektörü içerisinde yer alan ve haute couture tasarımlarıyla başarılara imza atan Siren Ertan ın ürünlerine, son dönemlerde hazırladığı hazır giyim koleksiyonu ile lidyana.com dan ve kendi internet sitesinden ulaşmanız mümkün. Buna en çok sevinenlerden biri benimdir herhalde. Çünkü bu tasarımlar aslında oldukça başarılı çalışmalar. Hatta bir çoğunu "Prenses Tasarım" olarak da adlandırabiliriz. :)

Ve parfümü...Siren Ertan ISTANBUL'un en başarılı çalışmalarından biri. Sıcak zarif ve duygulu..Parfümleri birkaç sıfatla tanımlamak önemli bence. Hissedileni anlatmak yani. Ben böyle hissettim. Siz neler hissedersiniz bilemem. Keyifle kullandım bitirdim :) Yenisi gelicek inşallah :)

Bu arada önümüz yaz. Meraklısına bir dip not düşelim:
Yazın da boş durmayan Siren Ertan, Çeşme 7800 Hotel&Residances da renkli ve eğlenceli tatil koleksiyonlarının satışına devam ediyor...

Daha fazla fotoğrafa yer vermeden takip için Instagram a yönlendiriyorum sizi. Siren Ertan Çarmıklı yazmanız yeterli. Ama yinede;
https://instagram.com/sirenertancarmikli linkine de tıklayabilirsiniz.








Yorumlar