BEYLER İÇİN "BEY KARAKÖY"

Bugünler de o kadar popüler ki takip etmemek mümkün değil :)



Bey Karaköy, adından da anlaşılacağı gibi Karaköy ün butik mağazalarından biri. Özellikle tarzını bilen erkekler için oldukça iyi bir seçenek. Ted Baker ve Barbour markalarının çoğunlukta olduğu ürünlerin her biri ayrı bir hikaye. Renkleri, desenleri, kumaşları ve dokuları beni benden aldı yaptığım ilk ziyarette.


Yapılan kombinler de kıyafetin yanı sıra aksesuarlara da yer verilmesi, deri ürünlerin, defter, çanta, cüzdan, saat ve gözlük gibi ürünlerin kullanılması, takip edenlerin mağazanın yolunu tutmasını sağlamıştır eminim.

Erkekler için modanın böylesine keyifli bir hale dönüşmesi ancak bu denli etkileyici olabilirdi.



Ben de böyle hissettim ve mağazanın yolunu tuttum.


Aslında ilk gözüme çarpan şey ürünlerin uyumlu kombinlerinden ziyede o efsane çorapları oldu.

Desen desen renk renk çoraplar beni benden aldı desem yeridir :)

Aynı zaman da Bey Karaköy ün o sıcak atmosferi, sevimli dostlarımızın mekana kattığı pozitif enerjiyle daha da anlamlı bir hale bürünmüş.

Küçük bir dip not:
Kendinizi asla yabancı hissetmeyeceğiniz bu şahane mağazanın sahibi herkesin de yakından tanıdığı ve takip ettiği başarılı blogger Nil ERTÜRK.

Abisi, erkek arkadaşı ve kendisinin bu muhteşem projesi, pek çok erkeğin uğramadan geçemeyeceği yerler arasına girdi bile :)




Merak edenlere söyleyelim;

Bey Karaköy Tramvay kullananlar için Tophane durağında indikten sonra sahile giderken tam karşınızda..

.
Ve tabiki Instagram da https://instagram.com/beykarakoy/

Yorumlar