HELLO JANUARY


Aslında bu yazıyı yazarken yukarıda paylaştığım resim gibi bir Ocak olur diye düşünüyordum amaaaa..aması malumunuz.hepiniz camdan bakınca mis gibi bahar havasını soluyorsunuz! bugün facebook da da paylaştım bu cümleyi; aralık hatta kasım bile ocak ayından çok daha soğuk çok daha karlı çok daha yağmurlu ve çok daha "kış" gibiydi! cidden bune böyle ama yaaa..

tamam soğuk havalarla haşırneşirliğim yok ama bugun bildiğin nisan mayıs ayları kıvamındaydı 6 ocak 2014..anlaşılan ocak da böyle geçicek şubata allah kerim???

hayır eğer havalar ısınmaya başladıysa şimdiden ben yaz mevsimi dediğimiz o 3 aylık zaman dilimciğini düşünmek dahi istemiyorum..

o değilde 2014 de de girdik geçtiğimiz günlerde..hoş yarın 1 hafta olucak ama olsun ben gene de yazayım dedim :)

umarım bu yıl da "geçen seneden ne farkı vardı kiii" modunda yaşamaz mutlu şanslı dolu dolu şahane bir yıl geçiririz..

hoşgeldin ocak :) bol güneşli hafifiten ılık ama asla bir kış duruşu sergilemeyen sevgili ocak!!! yılın ilk ayı...umarım hep bahar modunda devam edersin :)

Yorumlar