HELLO DECEMBER

Tam 1 aydır hiçbişey yazmadığımı farkettim..
Hem yoğun hem hareketli hem de tüm duyguları barındıran bi ay oldu kasım benim için..
Ben adapte olana kadar da bitti zaten..Bugun 1 Aralık 2013..2013 ün bittiğine inanamıyorum..Geçen yıl bu zamanlarda da 2012 için aynı şeyleri söylüyordum..Sanırım bu durum benim için hiç değişmicek.Her yıl aynı mod :)


Hello fotoğraflarını her ayın ilk günlerinde paylaşmaya özen gösteriyorum.Zaten internete girildiğinde herkesin bulabileceği fotoğraflar bunlar. Hello December yazmanız yeterli..Fotoğraf seçimimi en beyendiğim hangisiyse o şekilde yapıyorum ama bu Aralık ayı fenaymış valla..Karar veremedim desem yeridir.Baktığım her fotoğraf ayrı bi heyecanlandırdı beni..

Kış..Severim kendisini ama önceki yazımda belirtmiştim fırtınasız olucak yormicak hırpalamicak vs vs..Ama karını yağmurunu ve kuru soğunu seviyorum..Ayrı bi sıcaklığı oluyo.Tabi bu benim şahsi düşüncem..

"Yok artık kış laaaan adı üstünde delimisin sen???" diyenler elbette olucaktır.Fakat ben kışın sakinliğini sesizliğini ve yarattığı sıcaklığa aşık olanlardanım..


Doğaya beyaza kara gökyüzüne aşık olmak gibi bişey bu aslında..Beni heyecanlandırıyor! Heyecanlanmayı seviyorum.Bu yüzden bu anlamda kışı da seviyorum işte..

Paylaştığım fotoğrafların bende yarattığı duygu tutulamasını anlatamam :)
İşte böyle de garip bi kızım ben..
O fotoğraflarda ben yokum.Ama bende yarattığı his çok özel..
Sanki ordaymışım gibi..


Bu yüzden Hello December demekten kendimi alıkoyamıyorum..

Kaldı ki bu kış güzel geçicek gibi çılgın düşünceler içerisindeyim:) Bu kış sıcak bi şarap gibi güzel geçicek..Tam kıvamında..Tam tadında..Huzurlu ve mutlu..
31 Aralık da ki yıl başıda cabası tabi:)

Allah tan finaller Ocakta başlıyor da Aralık ayının büyüsünü bozmuyor..

Neyse şimdilik bu kadar Aralık yeter..Mutlu bi ay olsun hepiciğimize..

Yorumlar