BU TASARIMLAR Bİ HARİKAAA :)

Bu nedir böyle yahuu?? benim böyle bi salonum olsa bian bile ayrılmazdım heralde ordan. Bu renkler bu tasarım bu yerleşim..Aman aman yani.Beni benden aldı.Tabi büyük salonlar ya da oturma odaları için daha uygun bi tasarım.Dar ya da küçük mekanlarda pek de kullanışlı ya da iç açıcı olucağnı düşünmüyorum şahsen..

Ama ama ama..Bu mutfakta çok başarılı..Muhtemelen burdanda çıkmaz bütün gün yemek yapar dururdum:) Çok başarılı iç açıcı ve modern bir tasarım.Özellikle ada olması daha da bi güzel yapıyor mutfağı.Mutfak dediğin geniş olucak zaten..Kiiiii sabırla rahatlıkla ve zevkle yemek sanatını icra edebilesin ;)))

Hmmm..Sanırım bu kısım tam benlik..Kitabımı kahvemi alıp köşeme kurulup bütün bir günü deniz manzarası eşliğinde geçirebilirim :)

Banyoyu daha keyifli rahat ve terapimsi bir hale getiremezlerdi heralde..Fazla bişey yazmaya gerek yok :)

Suyun üzerinde durabilen dilek fenerleri..Ne kadar hoş bir görüntüdür bu böyle.İç açıcı keyifli eğlenceli ve bir o kadar da romanrtik..Tuttum bu fikri :)


Yorumlar