HAPPY MOTHER'S DAY 2

düşündüm taşındım taşındım düşündüm kendi halet-i ruhiyemden de pay biçerek klasik ve kalıplaşmış hediyeler yerine daha cici bİci hediyeler tercih edilmesine karar verdim:)
magnet:) çok ciddiyim.geçtiğimiz yıllarda almıştım mesela..dikdörtgen şeklinde ince olanlardan.çok şirin belki sıradan ama annelerin mutfak yoğunluğunda buzdolabına yapıştırmış oldukları magneti her gördüklerinde sizi hatırlamaları güzel bir şey..klasik şekilsiz canım annem yazan magnetleri kastetmiyorum tabiiii..az önce kadıköy nezih te kendileriyle tekrar karşılaştım:) çok şirinler.renkli desenli hayvanlı ama üzerinde anne temasının işlendiği magnetler var.
bir de anahtarlıklar.."annemin anahtarlığı" yazıyordu bir tanesinde.çok cici bir görüntüsü vardı:)
aynı zamanda anne olan kardeşleride unutmamak lazım tabiiii..onlar için de magnetler ve anahtarlıklar mevcuttu:)
hmmmmm..başka başka başka..annenizin hobisi mesela.ahşap boyama müzik şiir resim fotoğraf vb.hobilerden biriyle ilgileniyorsa değişik hediye seçeneği de oluşturabilirsiniz kendinize:)


aldığınız hediyeleri klasik paketleme yönteminden ziyade değişik romantik çiçekli böcekli eğlenceli kutuların içindede verebilirsiniz.bu daha zarif ve şık bir yöntem olabilir:)
bu arada siz siz olun annenize sakın mutfak aleti küçük ev aletleri vb.hediyeler almayın bayağ söylenirler..çünkü hiçbir anne yada hiç kimse kendini ev işi yapmak zorunda olan bir kadın olarak görülmesini istemez.ve en önemlisi anneler günü için aslında annenizin ihtiyacı olan şeyden ziyade onu mutlu edecek hediyeleri seçmeniz çok önemli..
kolay gelsin:)


Yorumlar